این اطلاعات سپس توسط شرکت ها برای تعیین میزان فروش محصول آنها استفاده می شود. متناوبا، آنها آنها را با مشاهده بازخوردی که مشتریان در اینترنت در مورد یک ماده شوینده خاص ارائه می دهند، ارزیابی می کنند.
با این حال، به نظر می رسد موسساتی که این آمار را جمع آوری می کنند، بر این عقیده هستند که بهترین راه برای انتخاب یک پودر صابون بچه فیروز این است که ببینیم چه زمانی پس از مصرف مجدد آن ماده شوینده، فردی یک شوینده خاص را انتخاب می کند.
زیرا به نظر می رسد این موسسات متقاعد شده اند که این بهترین راه برای انتخاب مواد شوینده است. یا دفعه بعد که در دسترس است به آن برمی گردد یا مواد شوینده صابون خود را عوض می کند.
اگر فردی بیش از چهار بار از مواد شوینده استفاده کند، بدیهی است که کاملاً از مواد شوینده راضی است. توجه به این نکته حائز اهمیت است که این نشانه واضحی است که فرد کاملاً از مواد شوینده راضی است.
اگر اینطور نیست، خرید یک یا دوبار ماده شوینده نشان دهنده رضایت مشتری نیست. در همین راستا، آماری که شرکت های مختلف هر ساله در مورد پرفروش ترین محصولات در طول یک سال ارائه می دهند چندان قابل توجه نیست.
این به این دلیل است که این شرکتها با بررسی تعداد معینی از فروشگاهها و وبسایتها که فقط برای اهداف تبلیغاتی مفید هستند، نتایج خود را به دست میآورند.
آیا این احساس را میدانید که در حال شستن لباسها هستید و همه چیز از خشککن بیرون میآید، خوب، سالم، پفدار و بوی زیبایی میدهد و به سادگی در انبوهی از لباسهای تمیز روی مبل به خواب میروید؟
خوب، این احساس است. نه، فقط ما؟ اوه خوب از طرف دیگر، عادت به قرار دادن یک ورق خشک کن یا اضافه کردن مقداری نرم کننده پارچه، نسبتاً رایج است.
این رفتار خاص ممکن است چندان رایج نباشد. اما، آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه یکی از آن چند ورق خشک کن می تواند چسبندگی ثابت را از یک محموله کامل لباس از بین ببرد؟
آیا ورق خشک کن برای سلامتی شما مضر است؟ آیا چیز دیگری وجود دارد که به جای ورق خشک کن و نرم کننده پارچه استفاده شود؟
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.